HTML

GasztroSuccess

Éttermek, kifőzdék elfogulatlan magasztalása, földbe döngölése. Írd meg Te is a véleményed!

Szavazás

Friss topikok

  • sokadszorra: És ha szerencséje van a betévedőnek, Sándor György ad-hoc előadását is élvezheti - Ő is ide jár né... (2012.09.13. 09:52) Városház "RETRO" Snack
  • Károsultak: 2010.október 23-án véletlenszerűen választottuk ki ezt az "éttermet". Kint hideg volt, ezért bemen... (2010.10.24. 21:35) AntiGasztro
  • Nyaligátor: Szushit olcsóbb otthon csinálni, mivel a hozzávalók többsége olcsón megvásárolható mondjuk a tacsk... (2009.10.09. 15:23) Sushi, sushi, sushi 2
  • dynavagyok: A nagy sushi fanatista azért tudhatná, h nem uborka az a zöld színű a makikban és társaiban, hanem... (2009.05.27. 13:30) Sushi, sushi, sushi
  • Lchef (törölt): Nem halt ám be a blog, csak enni is alig van időm! (2009.01.29. 10:23) Étteremlista- amikről már szó esett

Hol és mit?

Linkblog

Feliratkozás

Sushi, sushi, sushi

2008.11.21. 16:27 :: Lchef (törölt)

Egyik kedvenc ételem a sushi és nagyon kritikus vagyok benne. Sok helyről rendeltem már, sok helyen ettem, sajnos a hazájában még nem. Mivel sokan vannak a társaságban akik nem esznek ilyesfélét, a Wasabiba (Podmaniczky utca) szoktunk menni.

Running sushi. Egy szalagon mennek körbe-körbe az ételek, ami megtetszik leveszed és máris lehet fogyasztani. Általában én vagyok a tudakozó ilyen esetekben. "Ez micsoda? Ennek milyen íze van?" és még sorolhatnám a végtelenségig. Az asztalon szójaszósz, wasabi és kétféle pácolt gyömbér. Pont az, ami kell. A választék nagy, bár sushiból lehetne többféle. Hátrány, hogy időszakosan jönnek az egyes típusok,valamint sashimi nem szerpel a kínálatban. Most egy kis kagylós, utána 3 maki, rákos, uborkás... Na most, hogy sorolom késztetést érzek rá, hogy elmenjek oda.

A pincérek rendesek, észrevétlenül suhannak el a kis tálkákkal. Akinek a pálcikával evéshez annyi köze van, mint egy kígyónak, nyugodtan kérjen, adnak kést és villát. Az italokat külön kell kérni. Ajánlom a japán sört és a gyömbérsört. Utóbbin meglepődtem, hogy nincs alkoholtartalma. Jó magyarhoz méltóan azt hittem inni fogok. Amikor először jártam ott megkóstoltam a szakét. Először és utoljára.Az egy dolog, hogy meleg és alkohol. Ezt tudtam, gondoltam a forralt bor is meleg, mégis szeretem. De arra nem számítottam, hogy olyan íze lesz, mint a nagymamám páleszának első lefőzésekor a nagyon kezdeti szakaszban. Kicsit megforgatta a gyomrom. Volt akinek ízlett, egészségére, övé a részem ezt nem róhatom fel az étterem terhére.

A mosdó igazi élmény ami a csapot illeti. Legalább 2-3 perc gondolkodásra volt szükségem ahhoz, hogy rájöjjek hogyan is tudom megnyitni.

 

 

 

Néhány dolog amit mindenképp meg kell kóstolni:

Az összes sushi :) , kókuszkrém leves, tintahalkarikák, tofus wok-kaják.

Amit nem ajánlok:

sült banán, valami nyulat formáló fehér akármi: szörnyű íze van, panírozott rákolló, zöld leves

Jöjjön aminek jönnie kell. Verdikt. 8/10. A választékot lehetne bővíteni, az ételeket nem időszakosan nyomatni a szalagra. Amúgy mindenkinek ajánlom, jó kis all you can eat típusú étterem. Aki még nem evett sushit mindenképp ilyes helyre üljön be, ha nem ízlik lehet mást enni.

                                           

 A kép alján az a bizonyos "zöld leves"

 

Néhány idióta a nagyvilágból

3 komment

Címkék: budapest étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://kajaltunk.blog.hu/api/trackback/id/tr23781491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenoce · http://www.deezer.com 2008.11.24. 16:27:41

A feher nyul alaku ize: edesbab (azuki bab) purevel toltott mochi (rizslisztbol keszult gozgomboc)

kihanemén 2008.11.25. 17:27:27

pedig a zöld leves nagyn tuti!!!

dynavagyok 2009.05.27. 13:30:56

A nagy sushi fanatista azért tudhatná, h nem uborka az a zöld színű a makikban és társaiban, hanem AVOKÁDÓ! ;)
süti beállítások módosítása