HTML

GasztroSuccess

Éttermek, kifőzdék elfogulatlan magasztalása, földbe döngölése. Írd meg Te is a véleményed!

Szavazás

Friss topikok

  • sokadszorra: És ha szerencséje van a betévedőnek, Sándor György ad-hoc előadását is élvezheti - Ő is ide jár né... (2012.09.13. 09:52) Városház "RETRO" Snack
  • Károsultak: 2010.október 23-án véletlenszerűen választottuk ki ezt az "éttermet". Kint hideg volt, ezért bemen... (2010.10.24. 21:35) AntiGasztro
  • Nyaligátor: Szushit olcsóbb otthon csinálni, mivel a hozzávalók többsége olcsón megvásárolható mondjuk a tacsk... (2009.10.09. 15:23) Sushi, sushi, sushi 2
  • dynavagyok: A nagy sushi fanatista azért tudhatná, h nem uborka az a zöld színű a makikban és társaiban, hanem... (2009.05.27. 13:30) Sushi, sushi, sushi
  • Lchef (törölt): Nem halt ám be a blog, csak enni is alig van időm! (2009.01.29. 10:23) Étteremlista- amikről már szó esett

Hol és mit?

Linkblog

Feliratkozás

Kis offolás - Hidegtál Prekarácsonyi összezördüléshez

2008.12.23. 12:38 :: Lchef (törölt)

  Most nem étteremben jártam. Vendégség volt nálunk, lám, megosztom mit is kreáltam. Ugyanezt a "rendezvényt" már végigültük egyszer 2 éve is, akkor 3 fogásos meleg vacsi volt, az akkor még eléggé szegényes, tányérnélküli lakásban. Mi sem példáza ezt jobban, délután 4-kor még szószostálért rohantam a Vasedénybe.

Ezt elkerülendő, idén hidegtálat készítettem:

 

 

 

 

A menü ismertetése előtt néhány jó tanács: aki Csepel környékén vaníliás sütit akar sütni már novemberben vegye meg a vaníliarudakat, sehol sem lehet kapni már. Vagy idén nem termett... 2 nagyáruház, a Nagycsarnok és egy közért pont elég volt ahhoz, hogy majdnem az egész bevásárlólistát beszerezzem. December 22-én ez maga volt a pokol. A kocsit tolva kerültem el az ütközéseket, harcoltam keményen az utolsó tejért. Nyertem, hehe.

Délben sikerült is nekiállnom a főzésnek. Na jó, szombaton már elkezdtük a tatár beefsteaket, hogy szépen összeérjen mire jön a sereg. Furfangos módon a nappaliban tálaltam, csak néhány kést kellett elmosni a tálakon kívül.

Következzen a menü:

Tojáskrém: ezt mindenki másképp csinálja. Én teszek bele meglepő módon tojást, tejfölt, majonézt, sót és borsot. Majd az egészet jól lebotmixerezem (vagy kis darabokra vágom össze a ki nem kelt csirkéket).

Ez így festett:

 

 

 

 

 

 

 

 

Tatár beefsteak: ezt is vagy 300 módon lehet elkészíteni. Én sokszor ledarálom (illetve a segítségem:) , és kóstolgatás mellett rakom bele a cuccokat. Kb. másfél napig csak érlelődik a hűtőben, bár jobban örülnék egy SPÁJZnak. A végeredmény (az ott mellette teavaj lereszelve. Valamelyik étteremben láttam, nagyon jól nézett ki, onnan loptam az ötletet):

 

Az uborkából csillagot szerettem volna csinálni, dobócsillagra sikeredett.

Szendvicsekék vagy ahogy mi hívjuk, falatkák: ehhez sem kell sok kommentárt hozzáfűzni, alapanyagok: bagett, diabetikus kenyér, csirkemell sonka, szalámi, rakott nyelv, sajtok, zöldségek, vaj. Csak összedobálom random a tetejére, néhányra kis majonézt is nyomok. Ennyi. Egyszerű és jól néz ki:

 

 

 

 

 

 

A desszertről kép sajnos nem készült, diabetikus madártejet, és Rafaello bonbon-ízű kis golyócskákat csináltam. Persze bejgli is került az asztalra, amit én személyszerint meg nem ennék, de hát a Karácsony az Karácsony. 

Italnak elfogyott néhány üveg Cuvée Phoenix Weninger és Gere edisönben (nagyon jól csúszik a tatár mellé), és egy kisebb mennyiségű szilvapálesz.

Szerintem szilveszterre is tökéletes ez a menü, aki kedvet kapott hozzá hajrá. Ha valaminek a pontos receptje kell, csak kérni kell és egy titkos jelszó ellenében rendelkezésre bocsájtom. És most egy kis ünnepi hangulat:

 

 

1 komment

Címkék: hellókarácsony offok

A bejegyzés trackback címe:

https://kajaltunk.blog.hu/api/trackback/id/tr95838280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manta77 2009.01.06. 16:26:15

nyammm... pedig megfogadtam, hogy a fogyókúra alatt még csak véletlenül sem nézek be a blogodra... de nyamm... és rágcsálom tovább a hamletemet...:D
csók
süti beállítások módosítása